Doprava a platba
Platba
Na výber máte z možností:
Platba online kartou cez zabezpečenú platobnú bránu Comgate
Cena: zadarmo
Na stránke s objednávkou vyplníte svoje údaje z platobnej karty a prevod prebehne okamžite. Údaje z vašej karty NIKDY neuchovávame v našom systéme!
Na výber máte tiež možnosť úhrady priamo cez internet banking niektorých Slovenských bánk.
túto službu zabezpečuje
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
viac info nájdete aj na stránke: https://www.comgate.sk
Dobierka:
Cena: 1,20 €
Tovar uhradíte v hotovosti alebo kartou pri jeho preberaní od doručovacej spoločnosti DPD. V prípade zásielkovne nie všetky odberné miesta príjmajú platbu kartou.
Platba vopred prevodom na účet:
Cena: zadarmo
Po pripravení objednávky Vám bude doručená na email faktúra, po jej uhradení tovar odošleme. Ak by ste chceli odoslanie urýchliť, môžete nám poslať potvrdenie o transakcii priamo z vašeho internej bankingu. (niektoré baky to podporujú) v opačnom prípade tovar odošleme až po pripísaní sumy na náš účet
Doprava
Výdajné miesto Zásielkovňa.
Cena: 2,20 € vrátane DPH
Tovar doručíme na výdajné miesto zásielkovne a ten si pohodlne vyzdvihnete v čase ktorý vám vyhovuje. Stačí vám nadiktovať kód ktorý obdržíte v sms a na email akonáhle bude tovar pripravený na vyzdvihnutie. Doručenie na výdajné miesto trvá cca 1-2 pracovné dni od nášho odoslania. Na výdajné miesto prosím nechoďte skôr ako budete tovar pripravený.
Zoznam pobočiek: https://www.zasielkovna.sk/pobocky
Prípadne pozrite tiež pobočky na interkatívnej mape: https://widget.packeta.com
Kuriér DPD na Vašu adresu.
Cena: 3,96 € vrátane DPH
V tomto prípade bude zásielka doručená priamo na adresu uvedenú v objednávke. Kuriér Vás bude pred doručením telefonicky kontaktovať. Doručenie prebehne zvyčajne do 24 hodín od odoslania.
Cena doručenia sa môže líšiť a záleží od hmotnosti balíka. V prípade, že bude nutné účtovať vyššie dopravné o tejto skutočnosti vás budeme vopred informovať.
POZOR!
Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná
páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu, za škody vzniknuté pri
preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.
Zásielka je zvyčajne odoslaná
do jedného až troch dní.